De bibliotheek wil een plaats zijn waar je graag komt en waar je je welkom voelt. Een plek om lekker te lezen en rond te snuffelen. Waar medewerkers rondlopen die behulpzaam zijn en voor je klaar staan. Waar je informatie aantreft of een cursus kunt volgen. Waar interessante activiteiten plaatsvinden en aandacht is voor lezen en leren lezen.

De bibliotheek is een plaats waar cultuur dichterbij komt. Kortom: een plek die verrijkt!

En de dienstverlening van de bibliotheek houdt niet op bij de muren van het gebouw: op allerlei fronten en locaties zijn onze vrijwilligers actief in de samenleving om de bibliotheek letterlijk dichterbij de mensen te brengen!

Missie

“De Bibliotheek Haaksbergen is een basisvoorziening voor alle inwoners van Haaksbergen en stelt actief kennis, media en informatie beschikbaar, in allerlei vormen voor informatieve, culturele en recreatieve doeleinden.”

Bibliotheek Haaksbergen is onderdeel van De Kappen.

De Kappen

Ons privacystatement vindt u hier.

Onze algemene voorwaarden vindt u hier