E-Books Downloaden

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 12-18 (tieners/jongeren), 18+ (iedereen boven 18)
Leren, lezen en lenen E-books

E-Books | Kies uit 20.000 e-books voor tablet, smartphone, e-reader, pc of laptop.

De e-book-collectie van de ‘online Bibliotheek’ waarmee we als lokale Bibliotheek samenwerken bestaat uit ruim 20.000 e-books. Het assortiment wordt regelmatig ververst met nieuwe e-books. Daarnaast is er keuze: van romans, jeugdboeken tot en met spannende thrillers.

Voor wie?
Toegang tot de e-book-collectie (downloaden e-books) is voor leden van de Bibliotheek die graag lezen op een tablet, smartphone, e-reader, pc of laptop.

Omschrijving
De e-books mag je 3 weken lenen. Maximaal heb je 10 e-books tegelijkertijd in je bezit. Je kunt e-books lenen en lezen op tablet of smartphone, e-reader, pc of laptop. We maken geregeld afspraken met uitgevers over nieuwe e-books. Ook kiezen uit ruim 20.000 e-books? Nog geen abonnement op de Bibliotheek? Word vandaag nog lid.

Kies uit 20.000 e-books (via de Online Bibliotheek)

Ook interessant