Nieuws uit de Bibliotheek

Op vakantie naar het buitenland?

Het informatiepunt Digitale Overheid (IDO) helpt je op weg!

Een reis naar het buitenland is een mooi vooruitzicht, maar je moet wel het een en ander uitzoeken en regelen. Want hoe kun je je paspoort verlengen? En heb je een visum nodig? Hoe zit het met vaccinaties? Kun je inloggen bij internetbankieren? Wat zijn de kosten voor het internet en mobiele telefoon?

Bij het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) zitten vrijwilligers klaar om samen met jou de informatie te zoeken die je nodig hebt. Zo kun jij verder je reis voorbereiden. Bij het IDO word je gratis geholpen, ook als je geen lid van de Bibliotheek bent.

Inloopspreekuur

Het IDO is iedere maandag geopend van 9.30 tot 12 uur in de Bibliotheek Haaksbergen. Een afspraak maken is niet nodig. De vrijwilligers helpen u graag verder!

Kijk voor al het aanbod van DigiTaalhuis Haaksbergen op

Voor meer informatie neemt u contact op met:
Kim Bos
Coördinator DigiTaalhuis Haaksbergen