Logeerkoffertje

Het logeerkoffertje…. “Een koffer op maat”

Krijgt u een kind of kleinkind te logeren? Wellicht is een logeerkoffertje iets voor u!

llogeerkoffertje

Voor wie?

Het logeerkoffertje is voor opa’s en oma’s die hun kleinkinderen van 3-6 jaar te logeren krijgen (maar natuurlijk ook voor ieder ander met kleine logeetjes). Omdat het moeilijk is om te kiezen uit al die boeken en andere media voor peuters en kleuters doet de bibliotheek dat met zorg en aandacht voor u.

Gratis lenen?
Leden van de bibliotheek kunnen de Logeerkoffertjes gratis lenen. Niet-leden kunnen een koffertje huren voor € 5.- voor een periode van 3 weken (legitimatie is wel vereist bij het afhalen).

Logeerkoffertje bestellen
Om een koffertje “op maat” te kunnen samenstellen, geheel naar behoefte van de lener, moeten de koffertjes minimaal een week voor de gewenste datum gereserveerd worden. De bibliotheek zorgt dan dat het koffertje op de door u aangegeven datum klaar staat voor de kleine logee. Met prachtige prentenboeken, leuke luister-cd’s, korte voorleesverhaaltjes, een grappige video en versjes. Wat dacht u van het gezellige boek “Van oma mag dat wel” van Carry Slee, waarin Merel en Koen opgescheept zitten met hun nieuwe oppas: hun eigen oma! Drie weken lang kunnen jong en oud genieten van het enige koffertje in Nederland met INHOUD! En als extraatje een verrassing voor de kleine gast, die nu eens niet terug hoeft naar de bibliotheek. Vul hier het formulier in en vraag online een logeerkoffertje aan.