I-Workspace

Een mooi idee! Wat doet u er mee?

Ellen Pot werkt als adviseur voor i-workspace van Arcon. I-workspace is een soort werkplaats in de bibliotheek. Hier worden goede ideeën gevormd en uitgewerkt. Bijvoorbeeld ideeën op gebied van zorg, welzijn, wonen of cultuur. U gaat met uw idee aan de slag, op een manier die u ziet zitten.

Hoe gaat dat dan?
Iedereen heeft wel eens een goed, gaaf, innovatief of leuk idee. Het idee hebben is de eerste stap, het idee ook uitvoeren is niet minder belangrijk. Als u dan aan de uitvoering wilt beginnen, kunt u soms wel wat hulp gebruiken. Vaak kan dat met mensen die u al kent, maar soms ontbreekt het netwerk, de kennis of het geld. Ellen wil u dan graag te hulp schieten. Ze vindt het leuk om mensen te ondersteunen en met elkaar in contact te brengen. Zo gaat ze samen met u kijken hoe u uw idee verder kunt uitwerken. Dat kan 1-op-1 met haar, in kleine groepjes of tijdens een netwerkbijeenkomst. I-workspace maakt het realiseren van uw idee makkelijker. Ellen kan kennis inschakelen van de Saxion hoge school en haar studenten. Ook kan ze helpen zoeken naar mogelijkheden voor financiering van uw idee.

Uitgangspunt voor de i-workspace is dat u zelf met uw idee aan de slag gaat. Het blijft uw idee! Ellen steunt slechts uw idee.

Kom dus gerust langs met uw plan of idee!Ellen Pot iWorkspace verkleind

Wanneer?
Elke 1e zaterdag van de maand tussen 10.00 en 12.00 uur

Waar?